top of page
פוסטים אחרונים

סטטוס דיאטה...האם אפשר לשנותו?


את המונח "סטטוס" בוודאי מכיר כל מי שגולש לו ברשתות החברתיות, דוגמת הפייסבוק: "נשואה ל.../ ביחסים עם.../ שינה סטטוס מרווק לנשוי או לא עלינו מנשואה לגרושה וכד'.

תשאלו מה קשור? ובכן, גם אני שיניתי סטטוס והפכתי ל...סבתא...שזה מאורע משמח ומרגש בפני עצמו, אבל, כרגיל, לא על זה אני רוצה לכתוב לכם...אני רוצה לדבר על שינויים בכלל ועל דיאטה בפרט...

בוודאי יצא לכם להכיר לא אחת, ולי, בעלת הניסיון, רבות ורבים שאפשר לאפיין אותם כמי שנמצא בסטטוס "דיאטה", כלומר, במערכת יחסים עם הדיאטה על כל צורותיה... היא/הוא מדברים עליה בלי סוף, על המשקל שלהם, מה הם עשו, איזו דיאטה הם מתכוננים לעשות,

על דיאטה חדשה, שמישהו עשה וירד/עלה במשקל, על קבוצת דיאטה חדשה, על דיאטנית נפלאה... בקיצור, הסטטוס שלהם בחיים הוא דיאטה- עושי דיאטה.

בתכל'ס, איני יודעת, אם הם רזו או השמינו או שומרים על משקלם. השאלה היא אם הם שינו משהו בהרגלים שלהם, בדרך ההתנהגות ובצורת החשיבה? האם הם הצליחו לצאת מהסטטוס הזה, לאמץ אורח חיים בריא, ולחיות חיים רגילים?

אני יודעת, מניסיוני המקצועי, ובמיוחד האישי שלעשות שינוי זה דבר מפחיד, מאיים ולא נודע. אבל זו גם התחדשות, התרעננות ותקווה נוספת להצלחה, גם אם הדרך לעתים לא פשוטה.

מכיוון שכך, גם אני, כפי שמעיד הלוגו החדש שלי, שיניתי את הסטטוס המקצועי שלי, מ"הדיאטנית הצמודה שלך" ל"מאמנת התזונה שלי", מתוך הראייה שהגיע הזמן לצאת מסטטוס הדיאטה לסטטוס האימון, שהוא סטטוס דינמי שתלוי וקשור גם בנו עצמנו.

לכן, בחרתי להיות מאמנת התזונה "שלי" בכפל משמעות: גם כי כל אחד יכול להצליח בעזרת אימון, וגם אני, מאמנת התזונה האישית והצמודה של כל אחד ואחד מכם, וביחד נצא מסטטוס הדיאטה לסטטוס ההצלחה!

לכבוד השינוי גם התחדשתי באתר יפה, משודרג, מתקדם ועדכני, שאפשר לגלוש אליו גם דרך הסמרטפון, אז אתם מוזמנים ליהנות מהתכנים שבו.

ולסיום, כרגיל הטיפ שלי אליכם:בחנו את הסטטוס האישי/המקצועי/ההתנהגותי שלכם, וחשבו האם ניתן לשנותו? זכרו, גם שינוי קטן במינימום מאמץ מעודד הצלחה.

אני כבר שיניתי סטטוס, ואתם?

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון
bottom of page