top of page
פוסטים אחרונים

הכדורגל כמנוף לדיאטה


הכדורגל כמנוף לדיאטה

בביתי אנחנו לא צופים במשחקי המונדיאל, אבל כמובן שאי אפשר להתעלם מכל האזכורים בכל מהדורת חדשות שהיא על האירוע, ומכיוון שאני צרכנית חדשות מכורה, יש לי מן הסתם, אני מודה, שמץ של מושג על המתרחש...(כמו אותם אלה שמכריזים שאינם צופים ב"אח הגדול", אבל יודעים בדיוק את מי לא סובלים ואת מי מעיפים...)

ברור שתצפו ממני, שאטיף לכם בענייני פיצוחים, בירות, ספורט כורסה ודיאטה, אבל אני מוותרת לכם על זה. סך הכול זה כבר הניוזלטר ה- 117! שלי ואתם מכירים היטב את דעותיי.

דווקא משחק הכדורגל ומשחקי קבוצה בכלל מעוררים בי את המחשבה על כוחה של הקבוצה בחיינו בכלל ובדיאטה בפרט. כמי שהנחתה קבוצות תמיכה להרזיה במשך 18 שנים, ועתה אני מטפלת טיפול יחידני של אחד על אחד, יש לי יחס דו- ערכי לנושא. בבחינת קבוצה יכולה להועיל או להזיק, והיריעה קצרה מלהכיל את כל הטיעונים בעד ונגד.

אני רוצה להתמקד דווקא בחיובי שבה, וההוכחה כמובן הן הקבוצות שמנצחות במונדיאל.

ראשית, אנחנו זקוקים למנהיג כריזמטי, מוביל דעה שינהיג אותנו. בדיאטה או בספורט זה יכול להיות המאמן של הקבוצה, אבל גם מישהו מאיתנו שנותן את הטון. שנית, צריכה להיות מטרה משותפת לאותה קבוצה. לא מספיק רק להתכנס, לשחק, או לפטפט, צריך לדעת למה אנחנו מכוונים ומה אנחנו רוצים להשיג או במה להצליח. שלישית, הרכב הקבוצה יכול להשפיע. בעיני דווקא קבוצה הטרוגנית, שיש בה מבחר טיפוסים ודעות יכולה להצליח יותר מקבוצה אחידה, כי כל אחד תורם בדרכו הוא לקבוצה: ברצינות של האחד, בקלילות של האחר וכדומה. ואחרון, שוב, לעשות! לא להתייאש מהמהמורות שבדרך להיעזר אחד בשני ולהצליח!

ובענייני דיאטה, הקבוצה הראשונית שלנו היא המשפחה שלנו. דווקא בקיץ אפשר לרתום את כל בני המשפחה ולהיכנס למסלול של שינוי הרגלים ושמירה על המשקל.

ולסיום כרגיל הטיפ שלי אליכם:

קבעו סדר יום מובנה בתוך ימי החופשה הרבים של הילדים וגם שלכם,

כדי שלא נאבד את הכיוון ויהיה לנו קשה לחזור למסלול.

ועכשיו מבצע דיאטה: דווקא עכשיו עם תחילת הקיץ ותחילת החופש הגדול, אני מזמינה אתכם וגם את ילדיכם להוריד בעזרתי את הקילוגרמים המיותרים. ביחד נבנה תפריט מאוזן ושפוי מותאם לכם אישית, בלי עינויים מיותרים/איסורים מרובים, אבל בהצלחה מהירה וניכרת! מילה שלי! אשמח לקבל מכם פניות ונתאם: בטלפון- רצוי בווטסאפ/במייל/באתר/בפייסבוק.

וכרגיל, אני תמיד לרשותכם,

קיץ נעים,

באהבה, יונה מאור.

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון
bottom of page