top of page
פוסטים אחרונים

הדרך שלי להרזיה: בריאות, אושר ועושר


על דף הבית באתר המחודש שלי (www.close2u.co.il) מופיעה תמונה של שמים כחולים עם ענני נוצה לבנים ועמוד ועליו שלושה חצים, כל חץ מכוון לכיוון אחר. החץ העליון: בריאות- Health , החץ השני אושר – Happiness ומולו החץ השלישי עושר – Wealth.

לצערי, הכיתוב הוא באנגלית, אבל האמירה: "בריאות, אושר ועושר" מלווה אותנו כל הזמן.

ואני תוהה עד כמה אנחנו מחויבים לה, עד כמה אנחנו מאמינים בה, עד כמה זה ניתן למדידה והערכה, ועד כמה זה באמת חשוב?

רבות נכתב על מדד האושר, והאם העושר הוא המדד המוביל להיות האדם מאושר? וכבר חז"ל אמרו: "איזהו העשיר השמח בחלקו"? ובאשר לבריאות, גם לפי התמונה היא כמובן בראש, ואין מי שמטיל ספק בכך, אבל עד כמה אנחנו באמת דואגים לבריאותנו?

כולנו רוצים לחיות באושר ועושר, וכל חיינו אנחנו עסוקים ברדיפה אחריהם. ואני מוסיפה, כל חיינו אנחנו חולמים להיות רזים יותר, לשקול פחות, לרזות ולו רק 5 ק"ג...ורובנו אינם מסופקים ואינם מרוצים ממה שיש.

מסתבר שיש קשר מובהק בין כל חלקי המשולש הזה. אנשים מאושרים הם אופטימיים יותר, ורואים בקשיים דברים משתנים, חולפים ולא קבועים. כשהחיים יהיו מאושרים יותר, נהיה יותר בריאים, תוחלת החיים תתארך ופחות נחלה והכי חשוב: נצליח יותר כמעט בכל תחום בחיים...

ומניסיוני שלי, אני מציעה ללקוחותיי להיות מאושרים מכל הישג ולו הקטן ביותר.

ואני מוסיפה עוד עצה קטנה: הוציאו את המילה רק מהלקסיקון שלכם! החליפו אותה במילים כבר ו עוד- כך במקום להגיד "ירדתי רק חצי ק"ג" תאמרו: "ירדתי עוד חצי ק"ג..."

"ירדתי רק 8 ק"ג בחצי שנה" תאמרו: "ירדתי כבר 8 ק"ג..."

אמירה כזאת תגרום לנו למצב רוח טוב ולמוטיבציה להמשיך. קבלת גופנו ועצמנו והכרת תודה למשפחתנו ולסובבים אותנו יוסיפו לנו בריאות ופרופורציה. וכך גם נדע שאנחנו בדרך הנכונה להצלחה בהרזיה.

זו הדרך שלי, שבה בחרתי: בריאות, אושר ועושר...ואתם?!

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון
bottom of page