top of page
פוסטים אחרונים

חגיגת המאה! הגשמת חלום בדרך לחלומות נוספים בדיאטה ובחיים!


חגיגת המאה! הגשמת חלום בדיאטה ובחיים!

בלי שהרגשתי בכוח ההתמדה, הרצון והנחישות, ומודה גם אהבתי לכתיבה אני שולחת אליכם את ניוזלטר מס' 100 שלי בחינת חלום שהתגשם.

עברו כבר למעלה משמונה שנים מאז הראשון, וכמו כולנו, התבגרתי, עשיתי כל מיני שינויים בחיים, היו לי עליות וירידות (תרתי משמע), אבל עדיין אני מאמינה בכוחו של החלום וביכולת שלנו להגשים אותו, ואין זה משנה באיזה גיל והאם הוא חלום "קטן" לרדת "רק" 3 ק"ג במשקל, או חלום "גדול" לכתוב רומן עב כרס.

כי אני מאמינה שזה אפשרי וכל עוד אנחנו חולמים נצליח! כמובן, שרצוי להיעזר באנשי מקצוע, משפחה וחברים כדי לקבל את התמיכה והעידוד הנחוצים, אבל הרבה טמון בכוחותינו הפנימיים. כמו שכתבתי: רצון, נחישות והתמדה בחיים בכלל ובדיאטה בפרט. נוסיף לזה את האמונה שזה אפשרי, ותראו שהדרך להצלחה כבר החלה, רק להתחיל ולעשות!

וכחיזוק לדברי אני מביאה בפניכם את הדברים שכתבתי בניוזלטר הראשון:

בפגישה ראשונה עם כל לקוח או לקוחה שרוצה לרזות, אני שואלת: מה החלום שלך, לא רק בהרזיה, אלא בחיים בכלל? לרוב אני נענית במבט מופתע, כאילו, "מה הקשר...?!" אני מסבירה שבלי איזשהו חלום, איזושהי מטרה גדולה בחיים, הופכת ההרזיה לעיקר, וככזו היא נתפסת כתהליך אימתני וקשה להשגה. לעומת זאת, אם נחשוב על דיאטה כעל עוד משימה, שאפשר להשיג בדרך להגשמת החלומות האמיתיים שלנו, נקבל את התהליך בפרופורציה הנכונה ונצליח!

מבחינתי, ההוכחה הכי טובה, שאפשר לחלום וגם להגשים את החלום הוא הניוזלטר הראשון שאני שולחת אליכם אודות האתר שלי. אני גאה מאוד להציג אותו בפניכם: www.close2u.co.il. האתר שלי - שילוב של הדיאטנית, עם היוצרת שבי.

אתם מוזמנים לגלוש באתר ולקבל כל מיני רעיונות או ליצור אתי קשר, כדי שאוכל לעזור לכם להגשים את החלום, גם אם נדמה (כאן שיניתי מעט...) שהגשם והקור לא מאפשרים להגשים את חלום ההרזיה והבריאות - אני מבטיחה לכם שזה אפשרי.

ולסיום, כרגיל הטיפ שלי אליכם, חשבו מה יעשה לכם טוב בעונה זו של השנה, ולא אוכל!

הירשמו לחוג ספורט, חוג אומנות, סדנת יוגה, כתיבה, צילום...העיקר צאו מהבית ופגשו אנשים!

ועכשיו מבצע! מאה ₪ הנחה לנרשמים בחודש הקרוב!

אני תמיד לרשותכם,

באהבה, יונה מאור.

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון
bottom of page