פוסטים אחרונים

פשטידת ברוקולי דיאטטית (6 מנות, כל מנה כ- 230 קלוריות)

אני מנצלת את עונת הברוקולי הטרי כדי להכין פשטידה שמכילה בעיקר חלב ומעט גבינה, טעימה וכמובן דיאטטית. יכולה לשמש כארוחה שלמה.

חומרים

2 ראשי ברוקולי בינוניים, טריים, מופרדים לפרחים קטנים ללא גבעולים עבים

3 בצלים קצוצים לאורכם

2 כפות שמן זית

6 - 8 כפות גבינה לבנה רכה עד 5% שומן (אפשר גם /ו קוטג')

חצי ליטר (500 מ''ל)חלב

3 ביצים

חצי כוס קמח מלא

מלח ופלפל שחור לפי הטעם

ההכנה

מניחים את פרחי הברוקולי בסיר עם מים ומעט מלח, מביאים לרתיחה ומאדים מספר דקות עד שמתרככים מעט, אבל עדיין שומרים על צבעם הירוק. שופכים למסננת ומצננים.

בקערה קטנה שמים את הבצל הקצוץ עם 2 כפות שמן זית ומאדים במיקרוגל, עד שמזהיב מעט.

מרססים תבנית פיירקס בינונית מרובעת בתרסיס שמן/ מורחים מעט שמן בעזרת מגבת נייר ומקמחים בקמח.

מפזרים מעל בצורה אחידה את הבצל המטוגן בשמן. מעליו מורחים את הגבינה ומניחים את הברוקולי בפרחים קטנים ובצורה שטוחה ואחידה.

פשטידת ברוקולי וגבינה דיאטטית

בקערה גדולה יוצקים את החלב ואת הביצים וטורפים במטרפת יד. מוסיפים את הקמח והתבלינים וממשיכים לטרוף, עד שהתערובת אחידה וללא גושים.

יוצקים את בלילת החלב מעל הברוקולי ואופים בחום בינוני גבוה כשעה עד שהפשטידה מזהיבה.

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון