top of page
פוסטים אחרונים

על הישגים בחיים בכלל ובדיאטה בפרט

כרובית אלמוג לחידוש הדיאטה

אני כותבת את הניוזלטר הזה עשרה ימים אחרי שחגגנו את יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל. כולם הדגישו את ההישגים של המדינה והשוו את מה שהיה פעם להיום.

האם כדאי לעשות השוואה? לשוט על גלי הנוסטלגיה? פעם הייתי צעירה יותר, רזה יותר, הדיאטה הצליחה לי יותר, רק קצת שמרתי והקילוגרמים נשרו ממני, והנה עכשיו...זה לא זה, אינני מרוצה מהדיאטה, מההרזיה, בקיצור מעצמי...

ולכן במקרה כזה אני חוזרת גם לרשימת ההישגים לאורך השנים. בחיים שלנו בכלל, ובמיוחד בחיים הפרטיים של כל אחד ואחת מאיתנו בפרט. כך למשל, אולי איני רזה כמו שהייתי פעם, אבל שנים שאני אוכלת ומקפידה על תזונה בריאה. אני עושה ספורט ומתמידה בו בעקביות, אני מודעת לגוף שלי, לתחושותיי ולרגשותיי, עובדת ומפתחת כל מיני תחביבים, קוראת, מתעניינת, משתדלת לא להיות טכנופובית ועוד ועוד. כל אחד ואחת מוזמן/ת לבדוק את הישגיו, למצוא תחביב שהוא אוהב/ת, להתנדב, כדי לקבל פרופורציות על החיים ותחושה אדירה של תרומה וכד'.

ואני, למי שעוקב אחרי הפוסטים שלי, שנשלחים אליכם במייל או קורא אותם בפייסבוק, בוודאי יודע, ולמי שלא- כמו שכתבתי, נאה דורש נאה מקיימת. בין שאר עיסוקי כמאמנת לתזונה, עוסקת בהתנדבות כמקצוע, משתדלת לשמור על תזונה נכונה, עושה ספורט, כן זה עתה חזרתי מתחרות ריצה ל- 10 ק"מ (העיקר ההשתתפות, מדליה כולם מקבלים...), ואני גאה בכך מאוד. משתתפת בסדנת כתיבה... משתדלת לכתוב (בכל אופן, מכינה שיעורי בית...), מתכננת להוציא ספר- מתי? לא ידוע...

וזאת רק דוגמה, אני יודעת ובטוחה שלכל אחד ואחת מכם/ן ישנה רשימה לא פחות מפוארת של הישגים.

ובאשר לדיאטה, מכיוון שהחגים הסתיימו (חג שבועות לא נחשב...) והקיץ בפתח (אל תטעו בגשמים של השבוע...), זה הזמן לעשות סדר בבלגן של האוכל ובסדר היום. אני כמובן אשמח לעזור בכך.

ולסיום כרגיל הטיפ שלי אליכם: חפשו בשווקים ובסופר ירקות ופירות מיוחדים/חדשים ונסו אותם. יעניקו לכם תחושה של התחדשות וחשק להמשיך. אני למשל ניסיתי כרובית סגולה- אלמוג (בתמונה)- מעניין.

ולסיום, אתם מוזמנים להתקשר ולקבוע תור לייעוץ.

וכרגיל, אני תמיד לרשותכם,

באהבה, יונה מאור.

אשמח לקבל מכם פניות ולתאם פגישה: בטלפון/במייל/באתר/בפייסבוק.

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון
bottom of page