top of page
פוסטים אחרונים

סיכום שנת 2017 בחיים בכלל ובדיאטה בפרט


סיכום שנת 2017 בחיים בכלל ובדיאטה בפרט

את סיכום השנה וברכות לשנה חדשה אני עושה תמיד שבוע אחרי תחילתה. למה? כי אז אני חוגגת יום הולדת, כן ב- 7/1, ולפי מבול הברכות בפייסבוק ובווטסאפ, אין לי מה להתלונן...

מה עוד שקיבלתי משימה לסכם את השנה כפוסט/ניוזלטר, ממנחת סדנת הכתיבה שלי (שגית אמת הנפלאה...), שעל דבריה, שפרס הוא כמו נס... כתבתי בחודש שעבר.

נשאלתי מספר שאלות ומתוכן בחרתי כהרגלי לסכם ולהביא בפניכם תובנות על החיים בכלל ועל הדיאטה בפרט.

ראשית, אני גאה בשינוי הגדול שערכתי השנה והוא הבחירה שלי בריצה כספורט, שמתאים לאופיי, למרצי וליצר התחרותיות שבי. אני גאה ביכולת שלי לרוץ לפחות פעם בשבוע 10 ק"מ, כן בגילי...סבתא של כרמל... ובהנאה רבה ובכושר טוב. ברור שזה אינו מתאים לכל אחד, אבל למדתי שהכול אפשרי, ועיקר הבעיה שלנו הוא המחסום המנטלי. לכן, אם השגנו משהו והצלחנו, בואו נתרגם את ההצלחה למשהו אחר, ונבטיח לעצמנו שנוכל לקיים דברים נוספים, כמו, שינוי בהרגלי התזונה, ירידה במשקל, שינוי במקום העבודה, לימודים, זוגיות ואפילו כתיבת ספר, שזו ההבטחה שלי לשנה הבאה...אל תתפסו אותי במילה אם זה יקח קצת יותר זמן...זה בסדר...

למדתי גם שמותר להתנסות בדברים חדשים ולא מיד לשלול ולוותר, כי לרוב קשה לנו לצאת מאזור הנוחות שלנו. כמה פעמים אמרנו לעצמנו, שזה לא בשבילנו, זה לא יצליח ואפילו בדברים הקטנים היומיומיים, שקשורים לדיאטה, לעולם לא אוכל לשתות בלי סוכר, להוריד את המלח, ועד אין לי זמן...ברור שגם אני חוטאת בזה, ואם הזכרתי סדנת כתיבה, הצלחתי השנה לכתוב כמה שירים במסגרתה, למרות שעל פניו שללתי את האפשרות הזאת מכל וכול!

ובכלל מה שעוד למדתי השנה, שכדאי להרגיע גם אם לא הכול מצליח מיד, וגם אם לא השגנו בדיוק את מה שרצינו, העיקר שאנחנו בדרך הנכונה. וכמובן מותר להיעזר ולהתייעץ באיש מקצוע, שיכוון אותנו וייעץ לנו במידת הצורך ולעתים ימריץ ויעודד אותנו. זה אמור ליועץ בנושאי עבודה, זוגיות, כתיבה וכמובן תזונה.

ולסיום כרגיל הטיפ שלי אליכם,

אל תשכחו להגיד לאהוביכם, בני זוג, הורים, ילדים, בני משפחה ואפילו חברים שאתם אוהבים אותם, זה אינו מובן מאליו...

ואני כרגיל מחכה לכם בכל הקשור לאימון לתזונה ולדיאטה,

מודה לכם על הברכות והאיחולים,

באהבה, יונה מאור.

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון
bottom of page