top of page
פוסטים אחרונים

על דיאטה ואתגרים אחרים לכבוד שנת 2016


המחשב שלי התיישן, שבק חיים ונאלצתי להחליף ישן בחדש. תשאלו, אז מה כל כך נורא?

זה לא...רק שזה עורר בי את המחשבה על הצורך בשינוי בלית בררה או מבחירה, על החדש לעומת הישן ובכלל על האתגרים העומדים בפנינו במיוחד בתחילתה של השנה החדשה, שנת 2016.

האם לדבוק בישן /במוכר/ האם לחזור אליו? או להחליף לחדש/ לנסות משהו אחר?

תלוי במי או במה מדובר. יש אנשים שאוהבים להתחדש ולשנות. ודאי אתם מכירים אותם: מי שכל שבוע משנה את מיקום הרהיטים בסלון, או מתחדש בפלאפון מיד כשיוצא דגם חדש לשוק, מי שמנסה את כל הטרנדים החדשים בספורט דוגמת, trx, ems ,crossfit ועוד; עובר מדיאטה אחת לשנייה, רק כי שמע ששם מבטיחים הרים וגבעות וכד'.

ויש מי שתקוע עם מכשיר שכבר לא עובד או הרגלים שמפריעים לו, אבל בעיקר הוא תקוע עם עצמו ומפחד משינויים במקרה הקיצוני, או שסתם טוב לו עם מה שיש לו, אז למה לשנות?

אז מה עושים? מכיוון שאנחנו בפתחה של שנה חדשה, אני מסתכלת על הכול כעל "אתגרים":

מי שרוצה להישאר עם מה שיש, האתגר הוא לבחון את היתרונות והחסרונות ולהיות כן ואמיתי ושלם עם ההחלטה שלו.

מי שנאלץ לשנות, האתגר הוא ללמוד ולהסתגל למציאות החדשה וליהנות ממנה (מחשב חדש, מכשיר חשמלי אחר, סוג אחר של ספורט, שינוי בתזונה...); ואפשר גם להודות בטעות, לחשוב שוב ולהגיד: השינוי לא עשה לי טוב/ לא מצאתי את השינוי המתאים לי והאתגר שלי עכשיו הוא לעצור רגע, להקשיב לקול הפנימי שלי ולחשב מסלול מחדש.

זה האתגר הגדול שעומד לדעתי לפנינו בפתחה של השנה החדשה, שנת 2016. אני כאמור מאותגרת עם מחשב חדש ועם החזרה שלי לדיאטה ולספורט הישנים והטובים, שעזרו לי בעבר. אז אפשר "גם וגם" כמו שנאמר...

ולסיום, כרגיל הטיפ שלי אליכם, משהו שקשור לחורף שמתעתע בנו: בשעות הקור התחממו עם משקה או מרק חם, ובשעות השמש החמימה התחממו בעזרת צעידה בחוץ.

שנה טובה, שנת בריאות ואהבה!

חיפוש לפי תגיות
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
ארכיון
bottom of page